Kuvaukset Pranabowlin lanseeraukseen

Kuvakaappaus Pranabowlin verkkokaupasta jossa valkoisiin pukeutunut yrittäjänainen soittaa äänimaljaa ulkona
 

Tuotekuvaus ja brändikuvaus Pranabowlille

Oli ilo viettää päivä Enkelikartanolla Kirkkonummella, jossa kuvasimme upean uuden äänimaljabrändin kaikki tuotekuvat, henkilö- ja brändikuvat sekä tunnelmakuvat. Näiden avulla syntyi verkkokauppa, blogisisältöjä ja kaunista materiaalia someen. Pranabowl tuo Suomeen ja Eurooppaan laadukkaimpia ja autenttisimpia äänimaljoja niiden juurilta Nepalista. Tiibetiläiset äänimaljat valmistuvat vuosisatoja vanhojen käsityömenetelmien mukaisesti, tehden jokaisesta maljasta ainutlaatuisen mestariteoksen. Myös soittokapulat, tyynyt, tingshat ja mala-korut tulevat paikallisilta nepalilaisilta käsityöläisiltä.

Tausta ja suunnittelu

  • Kuvauksesta puhuttiin ensimmäisen kerran jo pari vuotta aikaisemmin, kun visio Pranabowlista alkoi muotoutua

  • Kun sain käyttööni brändioppaan, lähdin keräämään tunnelmakuvia Pinterest-tauluun. Sinne tallensin kuvia, jotka heijastivat brändin värimaailmaa ja tyyliä

  • Sain asiakkaalta koosteen kuvaustarpeista ja sanat, jotka auttavat luomaan oikeanlaisia kuvia

  • Arvoja Pranabowliin: Autenttisuus, eettisyys ja henkisen tasapainon ja hyvinvoinnin edistäminen

  • Adjektiiveja: Ammatillisuus, luotettavuus, lämpö, rauha, kauneus, harmonia, hoitavuus

  • ”Sounds bring balance”

 
 

Kuvauspäivä ja lisäkuvaukset

  • Toteutimme koko päivän kuvaukset Pranabowlin “kotona” Enkelikartanossa Kirkkonummella

  • Aamupäivän aikana kuvasimme tuotekuvat valkoisella taustalla verkkokauppaan ja tunnelmakuvat someen. Lounaan jälkeen kuvasimme henkilökuvia, tilannekuvia ja tunnelmakuvia.

  • Järjestimme lisäkuvauksia aina tarpeen mukaan, kun uusia tuotteita haluttiin lisätä verkkokauppaan.

 
 

Valmiit kuvat

Next
Next

Henkilöbrändikuvaus Keilaniemessä